Tuesday, 11 October 2016

.::Ajar orang sampai faham supaya kerja mudah::.

Bismillah..Salam..

Pernah tak mengalami situasi mcm di atas..
Aku?? selalu mengalaminya...
Aku ajar bukan bermaksud aku ni berlagak pandai ke apa..
Aku ajar supaya senang kerja aku..
Aku ajar supaya aku xpayah nk adjust kerja org dah..

Pernah tak korg rasa ko dah ajar org tu berpuluh kali dan org tu xphm-phm..atau senang ckp dia xtau...Angin kan..
So aku ade idea lain..Untuk memudahkan koje aku..aku nk train sorg ni sampai paham supaya dia boleh ajar org lain jugak..hopefully.
Jgn dia kedekut ilmu sudah..

Aku bukan Pro pun cuma mungkin aku biasa guna jd aku bayk tau..
Ade jugak bnda dalm system ni aku tak tau dan aku tak malu nk tnya org..
Biasa aku akn tanya kak masyi...klw kak masyi xde aku tnya bos..kak Azie..klw dua2 xde aku terus cll consultant walaupon bnda tu bnda kecik..
Ko jgn meremehkan bnda kecik..sbb benda kecik la boleh jd besar..

Aku jenis kena tnya terus..aku xske simpan dulu/kumpul dlu soalan nnt tnya sekali..sbb lepas bersalin ni phm2 le memori byk hilang..kihkih..jd settle kn secepat mungkin...